Boribon Mozgás- és Képességfejlesztő Kuckó
Kiscsoportos készségfejlesztés óvodásoknak

A foglalkozás célja: Grafomotoros fejlesztés, figyelem és koncentráció fejlesztése, verbális és vizuális koncentráció fejlesztése, téri irányok tudatos és pontos használata, beszédfejllesztés.

Leginkább azokat az 5-6 éves óvodásokat várjuk, akiknél már most észrevették szüleik, hogy

  • nehezen és rövid ideig tudnak egy dologra figyelni,
  • a játékról is hamar elterelődik a figyelmük,
  • a feladathelyzetekből szeretnek kilépni,
  • a rajzolást nem szeretik, nem köti le őket, inkább firkálnak,
  • nehezen jegyeznek meg dolgokat és gyorsan el is felejtik,
  • keverik a jobb és bal irányokat.

Várjuk azoknak a szülőknek a jelentkezését, akik szeretnék, hogy gyermekük az iskolakezdésig ezeket a képességeket elsajátítsa.

 

Tovább...
 
Egyéni és kiscsoportos fejlesztés kisiskolásoknak

Várjuk azokat az iskolás kisdiákokat, akiknek gondot jelent az olvasás, írás elsajátításának technikája, megértése. Sok érdekes és hasznos fejlesztő játék, eszköz segítségével szeretnének jobban teljesíteni az iskolában. Célunk, hogy gyerekeink megtanuljanak szépen, helyesen írni, kifejezően olvasni, s megérteni az olvasottakat.

Ha úgy érzi, gyermeke:

  • nem elég sikeres az olvasás, írás órákon,
    s ennek nem tudják okát, de szeretnének segíteni csemetéjüknek,
  • esetleg már kaptak jelzést arról, hogy  diszlexia, diszgráfia áll a háttérben,

mindenképpen állapotfelmérést javasolunk!

Amennyiben nem biztosak abban, hogy tanulási zavar áll a háttérben,

Tovább...
 
Szerepeltünk egy reggeli TV műsorban

Az egyik kereskedelmi TV műsorában szerepeltünk, az erről készült videórészlet megtekinthető a YouTube oldalán, vagy kicsiben itt:

 
Játékos iskola felkészítő

JÁTÉKOS ISKOLA FELKÉSZÍTŐ óvodás nagycsoportos gyermekek részére

Célja, hogy erősítse azokat a speciális képességeket, amelyek az első osztály sikeres, zökkenőmentes kezdéséhez szükségesek.

Várjuk azokat az 5 - 6 - 7 éves óvodásokat, akik szeretnek játszani, de:

  • figyelmüket csak rövid ideig tudják a feladatra összpontosítani,
  • nem észlelik megfelelően a látott hallott információkat,
  • nem veszik észre az azonosságokat, különbözőségeket,
  • nem emlékeznek pontosan,
  • bizonytalanok a téri tájékozódásban, irányok ismeretében,
  • nem szeretnek rajzolni,
  • szókincsüket gyarapítani szeretnék,
  • határozatlanok,
  • alacsony a tűrőképességük. 

A foglalkozásokon játszva sajátítjuk el a helyes gondolkodást – gyakoroljuk az irányokat, bővítjük szókincsünket –, megfigyeléseinket pontosabbá tesszük,

Tovább...
 
Interjú Bartuschek Mónika mozgásterapeutával

Napjainkban egyre több az olyan gyermek, akinél a beszéd vagy a mozgásfejlődés nem indult be időben, olvasási, írási zavarral vagy egyéb készséghiányos tünettel küszködik, magatartásbeli problémái adódnak, esetleg figyelemzavar és hiperaktivitás okoz a tanulásban nehézséget. Ha egy gyermek nem tud megtanulni olvasni, érdemes megvizsgálni, hogy mozgásfejlődésében nincs-e elmaradottsága.

 
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>

Eredmények 17 - 26 / 26

Bejelentkeznél?

Az első alkalommal nálunk minden csoportos, nem terápiás célú foglalkozáson ingyenes a részvétel, tudtad?

Órarendünk részletesen tartalmazza a foglalkozások időpontját, melyekre előzetes bejelentkezés szükséges az adott foglalkozás vezetőjénél telefonon vagy levélben a Kapcsolat menüponton keresztül!